Etykiety: , , ,

Moja i Twoja Nadzieja...

Artykuł dedykuje dla: Ciebie jeżeli dostałeś ode mnie na GG/MAIL link do tego artykułu, DaRo, Michała Dreams, Kacperowi NeverMind, Damianowi z Rzeszowa oraz Adriana Barcelona
Ulecę i nikt mnie nie złapie, złapie i ktoś znów wypuści, wypuści i da ktoś nadzieje, by ktoś mógł mnie złapać i nadziei pozbawić
Lub wersja mniej poetycka
Zniknę z Twojego życia lub Ty znikniesz z mojego, po Tobie będzie ktoś inny, który zostawi mnie nie chcąc słuchać jaki byłeś dla mnie ważny, przyjaciele dadzą nadzieje na miłość, a gdy ona się znajdzie znów ją utracę - znów mnie zostawi ktoś dla kogoś...
Pewnego dnia spotkałem Cie - Olałeś mnie, Minąłem Cie Pewnego dnia Ciebie pokochałem - Uciekłeś nim się o tym dowiedziałeś Boisz się mojej miłości? Wiec jak chcesz ją zweryfikować?
Receptą na brak cierpień w miłości i jest nie szukanie jej...
tylko nie wszystko złoto co się świeci, a miłość często się znajduje tam gdzie nie szukamy...

Ale Pamiętaj... Zrozumiesz kiedyś że to nie jest recepta

Pustka boli bardziej od miłości którą właśnie straciłeś... prędzej czy później będzie zawał, a wtedy masz dwie drogi albo cie odratują i wypełnią ubytek, albo będziesz warzywem poszukującym lekarstwa...
Znalazłem Ciebie i co ?
Powiedzieć ci - kocham Cie? 
Powiesz żem głupi - zostaniemy przyjaciółmi i nic więcej... mam dość - ale pamiętaj że testament i samobójstwo to nie jest wyjście!


Mateusz Jaworowicz
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)