Ahhh życie...

Artykuł na bloggera *poznalem kogoś*

Chodź poznalem to bardzo duże słowo bo zamienilem z ta osoba jakieś 10-20 słów wracalem od mojego Czarnookiego z Łańcuta do Inowrocławia z przesiadkami w Wawie i Poznaniu. Ta osoba wsiadła w Rzeszowie student około 20-22 lata wysoki z pięknymi oczyma i śmieszna czarna albo zielona kreska zrobiona maZakiem . Nie zauważyłem tego odrazu tylko po czasie i to dość długim za krakowem, że ów chłopak nie ma dłoni i zacząłem sie zastanawiać nad tym co ja bym zrobił gdybym był w podobnej sytuacji, w tym samym przedziale siedział jeszcze facet który miał usztywnienie na całkowicie zwichnniety brak może to znak? Dwie osoby które miały problem z górnymi konczynami ? Nie wiem co bym zrobił pewnie bym sie załamał ale co mnie w tym chłopaku zaintrygowalo po jeden to ze studiował radził sobie był uśmiechnięty nawet nie widziałem tak radosnych moich znajomych jak jego. Teraz pytanie drugie co by było gdybym ja miał takiego chłopaka gdybym kogoś takiego znalazł lub gdyby mojemu o sie stało sczerze to nie wiem po jednym moim chłopaku którym tez nie miał pewnej części ciała to pewnie wiem ze kochalbym bardziej bo co to za problem z drugiej perspektywy gdybym zaakceptował taka osobę to z pewnością bym był z nią szczęśliwy bardziej niż z pełnoprawnym osoba bo jeżeli ja akceptuje to ona to doceni, ale to już czysta psychologia i trochę bardzo mało doświadczeń w tym zakresie. Jak jechałem puszczalem sobie piosenkę 'It does better' grupy The L Project o której już wam raz wspomniałem ostatnio ale ona chyba by doskonale pasowała do atmosfery tego co wewnętrznie czuje i atmosfery w tym przedziale. Najlepsze jest jednak to zacząłem sie zastanawiać nad tym czy jak mnie coś boli to powinienem narzekać? NIE bo nie mam prawa jak boli to dobrze ale utrata czegoś w tak młodym wieku jest niewyobrażalna i to dopiero może boleć... Zastanawiam sie teraz ci zrobi? Mam godzinę na podjęcie decyzji czy dać ten wpis jemu do przeczytania ? Może to będzie Moj najlepszy przyjaciel ? Nie wiem zastanowie sie i napisze potem jak to sie skończyło. Mateusz Jaworowicz 15 kwietnia 2012 21.40



Dodano 16 Kwietnia o 1.12
Dałem mu kartkę z adresem do tej strony może przeczyta i napisze

::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)