Etykiety: , , , , , , ,

Zara czyli test butów nie polecanych...

Źródło: Materiały Prasowe ZARA
W Internecie na temat butów marki Zara jest sporo negatywnych opinii od tego, że sprzedawcy są szkoleni aby nie przyjmować butów na reklamację po rozwalające się buty po 2-3 założeniach mimo poprawnego ich zaimpregnowania przed użyciem i stosowania się do instrukcji :)

Więc zaczynamy...

Po buty udałem się do Bydgoszczy do Focus Mall'a w dniu dzisiejszym i zapłaciłem jakże piękną złotą kartą MasterCard Gold od mBanku :P (reklama off)

Zara.com
Więc postanowiłem sprawdzić - kupiłem buty, które znalazłem jakoś na początku października, a mianowicie model widoczny na rysunku obok.

Zakup butów był poprzedzony rekonesansem - właściwy zakup (dzisiejszy) trwał 5 minut, zaś pierwsza wizyta w ich sprawie to jakieś 30 - wypytywałem się dosłownie o wszystko od wykorzystania materiałów po procedury reklamacyjne dopasowanie dodatków oraz innych części ubioru takich jak Jeansy czy Koszule - więc uznaję wizytę za udaną, gdyż sprzedawczyni wydała mi się bardzo profesjonalna jak i jej wiedza była ubrana w proste słowa (jak dla mnie "pseudo" naiwnego i nierozumnego klienta - więcej o mojej pracy jako Tajemniczy Klient kiedy indziej :P)

Cena butów - 199zł, przecena z 49,90€ czyli po dzisiejszym kursie z kwoty - 226zł (o czym się dowiedziałem jak otworzyłem instrukcję czyszczenia :P)

Mam nadzieję, że jako buty znanej i cenionej w Polsce marki oraz pozycjonowanej bardo wysoko na markę z wysokiej jakoś towarem nie rozwalą mi się te buty po 2 miesiącach - minimalny okres jaki mają docelowo wytrzymać to do maja włączenie, a jak będzie zobaczymy :P

FrugOś

Jak myślisz nagroda czy reklama?
P.S.
Warto wspomnieć, iż wg. opini kilku osób Zara jest tylko kreowana na markę z wyższej półki... co wcale prawdą nie jest, jednak jeżeli o mnie chodzi to jakoś te tanie zagrywki konkurencji nie interesują... no chyba ze faktycznie rozwalą się po 2-3 użyciach :P

Na zakończenie zapraszam dodawania opini i dzielenia się swoimi odczuciami :)
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)