Etykiety: , , , , , ,

MK CAFFE Test Nowej Kawy

Dobra, testujemy - z racji, że kupiłem sobie kubek-termos StarBucks widoczny po lewej (wersja biała) postanowiłem również przetestować Kawę - z racji, że mimo mojej diety odchudzającej kocham kawę z mlekiem znalazłem kawę MK Cafe Premium i tu nowość - do picia z mlekiem - to połączenie ziaren dobrych kaw (bla bla bla - marketing bełkot) - ALE kupiłem z czystej ciekawości i oszczędności przy okazji zakupów - była promocja 9,90zł za 225g to wziąłem (moja ulubiona kawa kosztuje 11,70zł 200g więc właściwie taniej) - z racji, że jestem strasznie uzależniony od kawy i naprawdę kawa powinna być dobra, super i ogólnie smakować wszystkim moim znajomym bo ich przez mój dom przewija się sporo :)

Więc oficjalnie stwierdzam - po dolaniu mleka w kawie nie pływają fusy, smak jest wspaniały (Potwierdzone przeze mnie i 5 znajomych oraz jednego klienta, tylko jedna osoba wypowiedziała się negatywnie na rzecz Nescafe) więc kończąc opinie od dziś będę kupował tę kawę i rozpuszczalną z Polo Marketu za 11,70zł :D

FruGoś
viper134 [mapla] poczta [kropka] fm

Ten materiał jest prywatną opinią użytkownika na dzień jej napisania
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)