Etykiety: , , , , ,

Miłość na Odległość... przetrwa, ale boli :(

Witajcie!
Wiem, że chcecie to wiedzieć, a więc macie ode mnie na tacy odpowiedź na pytanie:

Miłość na odległość - Jak Przetrwać?


Moja recepta jest prosta - odwiedzać się na wzajem i przekraczać non stop abonament o średnio 400zł na rozmowy z drugą osobą :D

Mimo mojej obecnej sytuacji zachowuje PokerFace (Lady Gaga Rządzi :) )

Jednak rozstania po tygodniu rozkoszy bycia live z drugą osobą jest niestety trudne... boli :(

Teraz pozostaje nam telefon i internet... ale będzie dobrze - w kwietniu bądź maksymalnie w sierpniu się przeprowadzam :)

Mateusz tuTek Jaworowicz

P.S.
Mimo, że ten blog jest różna tematyczny est prywatny - pamiętajcie, że takie wpisy to od dziś norma :D
Obecnie piszę książkę, a taki blog mi w tym pomaga... pozatym niedługo mam nadzieję, opublikować list otwarty do "miłości online" :)
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)