Etykiety: , , , , , , , ,

Samobójstwo to nigdy nie jest wyjście!


Dziś przeżyłem SZOK... jeden z Fanów Lady Gagi - 14 latek - popełnił samobójstwo - Jamey Rodemayerbo tak się nazywał popełił samobójstwo przez prześladowanie w szkole cytując ostatnie wpisy na jego Twitterze:

Byłem zastraszany, ale nikt mnie nie słucha. Co mam zrobić, aby ludzie zaczęli mnie słuchać?

Jamey był prześladowany z powodu swojej seksualności i odmiennej orientacji - jeszcze na kilka dnia przed tragedią ktoś napisał na Twitterze:

Jamey jest głupim,tłustym,brzydkim gejem i powinien umrzeć

Mam nieprzyjemne podejrzenia, że ten właśnie wpis spowodował lawinę myśli i zdarzeń
[*] kondolencje dla Rodziny, Przyjaciół i Kara Śmierci dla prześladujących

Lady GaGa napisała na Twitterze:

Ostatnie dni spędziłam myśląc, płacząc i krzycząc. Jest we mnie tyle nienawiści. Trudno czuć miłość, kiedy ktoś zabiera komuś innemu życie.

Jamey Rodemeyer, 14 lat, odebrał sobie życie, ponieważ był prześladowany. Znęcanie się nad innymi jest nielegalne.To przestępstwo pełne nienawiści.

Spotykam się z naszym prezydentem. Nie przestanę walczyć.To musi się skończyć. Nasze pokolenie ma siłę, aby to zakończyć. #MakeALawForJamey

Niestety wiele osób w Polsce i na Świecie jest prześladowanych, ale to nie jedyny powód samobójstw - rozmawiajcie z osobami które mogą Wam pomóc - gdy jest naprawdę źle to porozmawiajcie z psychologiem szkolnym, z przyjacielem - z rodzicami - to oni tak naprawdę będą najbardziej na świecie cierpieć - to dzieci powinni chować rodziców, nie odwrotnie!

Masz dla kogo żyć - Zobacz Koniecznie!



Mateusz tuTek Jaworowicz
P.S.
Jamey Jeszcze w maju nagrał filmik, który warto zobaczyć:

::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)