Etykiety: , , , , , , , ,

[część II] Bo Polski Developer to Sprzedajna Dziw...na Postać...

To takie uzupełnienie wpisu... zrozumieją
ci o których tutaj pisałem i którzy
myślą podobnie :)
Widać poprzednia część nie przypadła Wam do gustu, ten wątek jest wyjaśnieniem kilku kolejnych kwestii.
Więc korzystając z prawa cytatu - odpowiadam Wam na wasze Prośby, Skargi Zażalenia i pytania...


Zacznijmy od pierwszej rzeczy - Pytanie w komentarzu autorstwa Daffynsky
Cóż to za gwarantowane nagrody ? :) Ciekawe, ciekawe :P
 Na to pytanie poznasz odpowiedź jak zaczniesz obserwować bloga i skanować fotokody przy wpisach które się będą pojawiać - czasami będzie to zwykły tekst - uzupełnienie wiadomości - czasami informacja o konkursie gdzie pierwsze zgłoszenie wygrywa
Yyyy, osobiscie nie widze w takim podejsciu niczego zlego. Robie startup, spylam go za banke, ktora inwestuje w cos innego. Po co to strzelanie z d...y, naprawde nie wiem ...
Oczywiście nie ma  nic w tym złego, ale sprzedajesz cały projekt - jak mówiłem Polacy są nieodpowiedzialni finansowo i jak by nie było zostawienie sobie 30% przynajmniej daje pasywne źródło dochodu, kiedyś pieniądze się skończą - i przyznaj się szczerze ile procent z uzyskanych pieniędzy wydasz na nowy projekt... Złoty Strzał jest Jeden - nie znam osoby, która tworzy jeden wielki projekt, sprzedaje go i tworzy drugi (droższy)... nie w Polsce
"Blog o wszystkim i o niczym, aczkolwiek głównym jego celem jest wybicie się na wyżyny nazwiska autora" - za wysoko ten twój kolega nie zajdzie, jak będzie tak strasznie kaleczył polszczyznę
Oczywiście zauważyłem swój błąd i serdecznie przepraszam jeżeli ktoś poczuł się urażony :)

Serdecznie życzę autorowi, aby stworzył własnego startupa, a nie krytykował innych jak nie ma doświadczenia w temacie.

Niestety muszę Cię zmartwić mam doświadczenie w tym temacie - właśnie szykuje się do ruszenia czegoś własnego (again) - obecnie test tylko w jednym mieście oczywiście rodzinnym :P

Hehe moze to presell a nie blog ;)
A skąd to podejrzenie?
Blog jak blog - piszę jak mi się podoba... poza tym Presell z założenia robi kilka osób, są na nim teksty kiepskiej jakości i powielane... poza tym Wykopowicze (albo Zakopowicze) zaplecza oznaczają jako SPAM... a widziałem tylko jedno takie zgłoszenie :P

Podsumowując słowa autora "jestem Patriotą" i... używam narzędzi Googla bo to taka fajna krajowa firma...
A tak szczerze, to .... go obchodzi co i jak ja robie ze swoim startupem. Mój startup - moja decyzja. Chyba autorowi się nudzi...
 Tak jestem patriotą i używam narzędzi Google bo są po Polsku, a poza tym właśnie przez takie podejście - sprzedawanie pomysłów poza PL (i pozbawianie ich Polskiej wersji językowej) niejako mnie do tego zmusza... druga sprawa, że czasami trzeba wybrać mniejsze (bądź większe) zło

Druga część wypowiedzi odnosi się do mojego wolnego czasu - nie nie nudzi mi się mam ponad 200 domen internetowych wiele z tego pozycjonuje i mam wolny czas pomiędzy 1 a 3 w nocy - kiedyś muszę przecież spać prawda?
Pojawiły się sukcesy w branży,to i frustraci:)
Dziękuję za komplement :)
noo, bo jak juz wszyscy czepiaja sie pwywatyzacji, obcym firmom w Polsce, marketom zagranicznych sieci to autor wymyslil sobie ze czepi sie czegos nowego :] wybor idiotyczny, no ale kto mu broni pisac takie glupoty...
Jak zrobi cos sam, wtedy zobaczy czy odrzuci propozycje z zagranicy mowiac "nie wezme tych 10mln zl od was, bo ja wole placic w Polsce kosmiczne podatki i wspierac z nich radio maryja" ;) 
Dariusz Krawczyński
Tutaj Agnieszka miałaby Pole do popisu, ale ja nie o tym - może wybór idiotyczny - zeskanuj fotokod i zobacz odpowiedź na pierwszą część tej wypowiedzi - co do własnych projektów odpowiadałem wyżej więc nie będę się powtarzał. Właśnie dochodzimy do konsensusu - mój cyrk i moje małpy. Podatki... a później narzekamy na to, że mamy dług publiczny i nie mamy jak go spłacić...
To by było na tyle, mam nadzieje że nie będę musiał pisać części trzeciej bo nie dacie mi do tego powodu, ale jak już będę musiał to przynajmniej przebijcie zacytowany tutaj materiał :P

FrUgoś
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)