Etykiety: , , , , ,

Internetowy Sklep Muzyczny Dobre Płyty CD Kwietnia

Jako świeży posiadacz iPhona będę was zarzucać kupionymi legalnie płytami w iTunes (czyli dla niewiedzących co to - iTunes to internetowy sklep m.in. z legalną muzyką filmami w Polsce ceny zaczynają się od 1,20€ za album) więc dzisiaj zacznę od płyty, która jako jedyna przetrwała "w całości" - wiesz jak jest kupujesz płytę i za chwile okazuje się, że tylko jedna na 19 piosenek jest godna uwagi... w przypadku tej płyty nie skasowałem ani jednej piosenki słucham w trybie "Powtórz Wszystkie" są w niej piosenki energiczne szybkie, ale też wolniejsze i jak by to powiedzieć refleksyjne :)

A więc mowa o płycie, którą widzicie na obrazku po lewej :)
Olly Murs In Case You Didn't You to dla mnie zdecydowany numer jeden :)
Zapraszam do sampli na Amazonie lub ściągnięcia płyty z Chomika :)

Na miejscu drugim postawiłbym płytę The L Project - It Does Get Better (tylko 1,49€) na Amazonie jest droższa, ale odsyłam was do wysłuchania sampli, na chomiku jest wersja ściągnięta z Teledysku o tu It Does Get Better chomikuj. Dlaczego mi się podoba? Po pierwsze mówi o miłośc takiej naprawdę prawdziwej i bez barier, wspomaga walkę z homofobią i zebrano do tego wspaniałą ekipę. Więc jeżeli szukasz piosenki o miłości to koniecznie sprawdź tę :) 
I teraz pozycja numer trzy - osobiście hip Hip-Hopu, ale akurat tego kompozytora uwielbiam to Tim McMorris i jego nowa piosenka The World Is Yours możecie ją podziwiać na YouTube albo ściągnąć z Chomikuj, a ja ją podziwiam w swoim iPhonie i Wam też polecam. Jest to kolejna piosenka z przesłaniem i chyba tylko dlatego ją słucham bo jak mówiłem wcześniej hiphop/rap to nie moja kraina :)

Mateusz FruGoŚ Jaworowicz

Partnerem tej sekcji jest Sieć PLAY, Amazon.com - Kupując muzykę nie kradniesz - nie bądź jeleń jeżeli płyta ci się podoba to ją kup :)


::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)