Etykiety: , , ,

Hity Tego Lata

Ok, mój gust muzyczny można zobaczyć po moim blogu turystycznym - wybieram piosenki, które wpadną mi w ucho, mam tez przypadłość, że gdy spodoba mi się piosenka (mam nadzieję), że pozostałe też są równie dobre i słucham całej płyty - Głównie na GrooveShark'u.

Zobacz co wybrałem na Hity Tego Lata, postanowiłem wybrać też Artystę Tego Lata - będzie gorąco :)

A Wy możecie proponować piosenki w komentarzach - jednocześnie dodając im głosy - zaktualizuje ten wpis w odpowiednim momencie :)

Czytaj Dalej... i doznaj szoku :P

A więc...

Hity Tego Lata...


Są najróżniejsze - przy wyborze kierowałem się liczbą odsłuchań ich na mojej mp4 od 21 czerwca :D

Najpierw zaczniemy od Lady GaGi - Artystki Lata 2011 :)
Płytę Born This Way przesłuchałem w sumie 38 razy (no nie ukrywam pomijam niektóre piosenki)

Przygoda z Lady GaGą rozpoczęła się od reklamy na GroveShark'u własnej interpretacji i aranżacji piosenki Paparazzi - Greyson'a Chanc'a.
Link do Piosenki

Później usłyszałem oryginał, gdy usłyszałem dwie piosenki - a mianowicie tytułową "Born This Way" i "The Edge of Glory" zakochałem się i ostatecznie skończyło się to zakupem płyty w Empiku :)


Pozostałe piosenki - Mam nadzieję, że ci się spodobają:

 
James Blunt - I'll Be Your Man
  
Pink - Heartbreaker
 oraz miejsce trzecie:
Lighthouse Family - Ain't No Sunshine

Oraz miejsce trzecie III (jest to track z mojej ulubionej książki) - W tle jest niestety wettermark, ale warto posłuchać i nie zwracać na niego uwagi :)

 Tim McMorris - By My Valentine
 Mateusz Jaworowicz

P.S.
Na moim blogu turystycznym jest więcej moich ulubionych piosenek (nie tylko na lato):
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)