Etykiety: , , , , ,

Kim jestem, dlaczego jestem i po co istnieje?

Witaj!
Właściwie to nie wiem,  dlaczego, ale mam nieodpartą ochotę pisać tego bloga :D

Mój pierwszy TuTurysta.com ma tematykę czytso turystyczną, jednak chcę czegoś... hmm ... ogólnego.
Będę tutaj zamieszczał wszystko co fajne, śmieszne, zabawne, żenujące, godne pawia więc taki misz masz wszystkich tematów!

Piszę teraz swoją książkę, więc przyda mi się, aby kilka osób więcej znało moje nazwisko :)
o książce troszkę więcej dowiecie się z poniższego filmu:




Teraz troszkę o mojej rodzince :)
Mam brata, oboje rodziców i kota syberyjskiego (o nim później) oraz moją love to by było właściwie tyle :D


W celu małego rozruszania mojego nowego bloga postanowiłem, że sklecę sobie taki oto hellip:
http://hellbuzz.pl/No-To-Frugo-Obserwuj-Bloga-10-monet
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)