Etykiety: , , , ,

Zdolność Kredytowa dla kredytu Hipotecznego pod... Drewniany Domek :)

Dziś pod lupę wezmę kredyty hipoteczne...

Otóż w internecie możemy spotkać sobie np. taki kalkulator zdolności kredytowej dla Kredytów Hipotecznych, no i za cel wziąłem sobie domek drewniany od pewnego producenta.

Źródło - Domki Drewniane Urbud - ZAGŁOBA

Tak więc domek ten kosztuje w interesującej mnie wersji niecałe 50.000zł, zakładam że działkę już mam więc staram się o kredyt na 55.000zł (Kredyt + 10% extra)

A więc zarabiam 1300zł netto, zostaje mi w miesiącu około 400zł wolnych środków 1 osoba w rodzinie no i 450zł to rachunki i liczymy, nie mam przyznanego debetu, nie posiadam kart kredytowych...

no i co?
Trudności z uzyskaniem kredytu - lol
Z pozostałych 400zł mógłbym zapłacić jakieś 2-3 raty w zależności od banku - To jest trochę nienormalne - bo wiele osób jest w podobnej sytuacji - ma wolne pieniądze... banki też nie przewidują że gdyby przesiadły się takie osoby jak ja to koszty co miesięczne (ważny wskaźnik przy obliczaniu zdolności) też byłyby mniejsze - więc rata 167zł + koszty stałe (200zł) to daje 367zł nie 450, a są osoby które mają np. 700-800zł kosztów przy tych samych zarobkach - te osoby powinny dostać kredyt hipoteczny w pierwszej kolejności bo ich koszty zmniejszą się załóżmy o połowę!


Rodzina na Swoim - program się kończy, a my biadolimy - Leć do banku i zamiast płacić 500zł czynszu płać 200zł raty - czy to nie korzystna propozycja?
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)