Etykiety: , , , , , , , , ,

Testuj Smartfona (Smartphona [??])


Witajcie!
O tym, że Play zainwestował 2.500.000zł (dwa i pół miliona złotych) wiedzą wszyscy (tzn. ci z branży reklamowej i ci czytający nieco blogów ocierających się o temat.) Jednak czy są skuteczne? otóż...

...Reklamy z Wojewódzkim...

Są skuteczne... bo testuje smartphon'a!
Pomimo iż mi do gustu dopiero przypadła do gustu druga reklama (z Huawei'em) nadal uważam, że  za dużo pieniędzy - koncept BYŁ (właśnie był) dobry, ale po zobaczeniu reklamy razy dwa stwierdzam, że po jednym razie traci wszystko razem z walorami artystycznymi :)

Oto one:

Testuje Smartphon'a

Wiecie niby mam telefon z tej całej akcji od czerwca postanowiłem, że skuszę się na testy - Jestem tajemniczym klientem na codzień (w maju robiłem Play'a), dla Playa też pisałem artykuł o CB RADIO CHAT więc czemu nie mam testować telefonu... który i tak znam

Przy okazji porównam go z moim modelem i sprawdzę czy nie mam w swoich jakiś niedobóbek i czy tylko u mnie trzeba podtrzymywać baterię kawałkiem papieru pod i na baterii...

Mateusz Jaworowicz
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)