Etykiety: , ,

Quo Vadis Bloggerze

Zastanawialiście się kiedyś jak to jest pisać bloga, a może już stworzyliście swój "pamiętnik" w internecie nie chce mi się tutaj rozpisywać, że obecnie z pomocą Wordpresa blog to nie blog i pisanie o sobie, ale też blog to zarobek w internecie i to dość pokaźny, ale o tym kiedy indziej, dziś chciałem powiedzieć o kilku sprawach które gnębią wiele osób zaczynających jak i PRO bloggerów z całego świata - oczywiście mam na to swoją receptę o której też powiem tutaj lub za kilka wpisów


A więc podstawowy problem - Dlaczego nie mam czytelników?


Być może dlatego, że czytelnik Ciebie nie potrafi znaleźć nie jesteś wysoko w wyszukiwarce postaraj się zdobyć link do katalogów stron oraz poczytaj trochę jak tworzyć teksty do internetu (jak dostosować
własny tekst do tego aby był przyjazny dla czytelnika jak i wyszukiwarki)

Dlaczego ludzie nie komentują?
komentujący to już inna bajka, mają oni swoje kaprysy być może piszesz w sposób, który zbyt mało rozwiązuje, jest mało kontrowersyjny - ja mam blog turysty dość długo i tylko 75 komentarzy, ale najwięcej pod wpisami kontrowersyjnymi o Produktach Samsunga.

Może masz wadliwy bądź skomplikowany formularz? Pamiętaj, że każde pole formularza zmniejsza szanse na jego wypełnienie o 10%!


Dlaczego mój blog upada?


Tutaj rozwiążemy kwestię blogów, które upadają - znam wiele blogów które znalazłem przypadkiem i czytałbym je nadal gdyby nie fakt, że właściciel przestał; je prowadzić bo myślał że będzie inaczej a wyszło mu jak zwykle. Bardzo wile ciekawych i dobrze zapowiadających się profesjonalnych blogerów mimo swojego sukcesu ma czasami kryzys, jednak gdy dopada on początkującego bloggera to mamy ogromny problem - blog upada szybciej niż powstał - czasami bloggerzy wracają - ja swój pierwszy w życiu blog o Marku Mareckim z roku 2009 dopiero reaktywowałem kilka dni temu - dlaczego? bo nie dość, że nikt nie chciał czytać, nie chciał komentować to jeszcze nie miałem czasami pomysłów na artykuł. Tak oto Markowy VIP przestał działać, aż do dnia z końca roku 2011.


Odkładanie na Później część I



Są dwie metody odkładania na później - pierwsza to odkładanie prac i pomysłów na blogu o tym tutaj oraz odkładanie napisania artykułów które nam zaświtały w głowie.

Otóż jedną jak i drugą część mógłbym podsumować jednym zdaniem, ale na razie powiem, aby za żadną cholerę nie odkładać niczego na później - bo tylko na tym tracisz - tracisz ty, tracą czytelnicy a do tego tracisz w ich oczach - na blogu musi się coś dziać!

Powyższe zdanie można skopiować, również do...


Odkładanie na Później część II



Jest 3 w nocy wypiliśmy ostatnią kawę odchudzającą (to w moim przypadku :P) i co? nagle wpadło nam do głowy kilka genialnych pomysłów jakby tutaj jeszcze zrobić coś na blogu w sensie treści na nim - do rana zapomnimy nawet to spisać!!!!!

W takim przypadku bierzemy laptopa do łózka  z powrotem i zaczynamy pisać - rano poprawimy zgodnie z mottem każdego bloggera - Żeby zrobić dobrze najpierw musisz popełnić błąd - więc rób jak uważa jak myślisz jak czujesz, a później ewentualnie poprawisz!
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)