Etykiety: , , ,

Miłość Bliska vs Miłość Daleka

Dzisiaj rozpatrujemy dwie kategorie tego wspaniałego uczucie, może to trochę niepoważne tak klasyfikując miłość, ale na cele tego artykułu musiałem to zrobić.

A więc Miłość Bliska jest wtedy, gdy mamy do partnera (partnerki) mniej niż 2h drogi samochodem i/lub 100km Jest to odległość, którą można z dobrym lub średnim komfortem dojechać
do drugiej połówki. Miłość Daleka to nic innego jak...

miłość na odległość

gdzie nie można codziennie się widywać., chyba że ma się prywatny odrzutowiec, pociąg albo naprawdę super dużo czasu. Z dwojga zawsze wybrałbym tą drugą - ma wiele minusów, ale plusy takiej sytuacji są oczywiste. Będąc z kimś codziennie lub prawie codziennie ze względu na małą odległość szybko popadniemy w rutynę - tak tę rutynę, która zabija nawet największe miłości naszego życia. Miłość na odległość daje tę swobodę - gdy obie połówki się spotkają wiedzą że mają np. 7 dni w tym czasie spędzają ten czas najlepiej jak tylko mogą non stop gadają wiedząc że następne spotkanie może być dopiero za kilka tygodni czy nawet miesięcy (tutaj w przypadku miłości ekstremalnej czyli Ja tutaj a ty 2000km ode mnie) kilkunastokrotnie tłumaczyłem to swoim koleżankom i kolegom, dlaczego NIGDY nie szukałem nikogo z mojego województwa tylko zawsze abo z Gór, Śląska albo z Mazur czy Pomorza - tak jest wygodniej i nawet wliczając w to kilka godzin pociągami PKP Intercity (mój rekord Inowrocław > Bielsko Biała 11,5h w jedną stronę oraz powrót 14h w tym 10,5 pociągiem).

Piszę to dlatego, że złamałem kilka dni temu tę zasadę odległość 39km autobusami PKS - nie wiem czy to źle czy dobrze, w każdym razie bardzo mi na tej osobie zależy, tylko boje się, że popadnie to w rutynę - wiem teraz każdy trener rozwoju osobistego powie mi że jak będę tak gadał i myślał to tak się stanie - otóż nie staram się tak nie myśleć, ale czasami to silniejsze ode mnie no cóż jestem tylko dorastającym człowiekiem.

Baj :)
Mateusz FruGoś
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)