Etykiety: , ,

Czy i Ty się sprzedajesz?

Mamy 7:17 dnia 17 Stycznia 2012 idealny czas na napisanie kolejnej ciekawej notki dla tych którzy to czytają :P

Postaram się pisać wolno i opublikować to koło 9 bo wiem, że nie wszyscy czytacie 4000 słów na minutę a ja tak szybko nie piszę, więc musicie mi wybaczyć, a więc o czym dzisiaj?

87,7% Polaków się Sprzedaje!


Drodzy bezrobotni w roku 2012 (12,3%) powinniście się cieszyć, że nie macie tej wątpliwej przyjemności wstawania o 7 rano żeby na 8 być w pracy, posiedzieć tam 8h... ale często przez 8h harować+ nadgodziny za 4-5zł za godzinę... nie zazdroszcze wam bo ja do tego 12,3% jak by nie było się zaliczam chodź nie wiadomo jak wolnych strzelców teraz postrzega ustawa w każdym razie nie tak jakbym chciał :D

Pozostałe 87,7% zachowuje się niczym XXXX (wstaw dowolne słowo) ponieważ za marne grosze sprzedaje swój czas, swoje umiejętności, które są znacznie cenniejsze w pracy na etacie - tacy pracownicy nie są doceniani niczym młode rybki w stawie w okolicach parkingu dla tirów i baru dla kierowców.

Po ile? Jak wspomniałem po 4-5zł za godzinę (wyjątkiem jest narybek z McDonalda 9-15zl/h) policzcie sobie ile wydaliście na naukę, ile poświęciliście czasu, koszt straconych nerwów i zjedzonych zębów... koszt stresu to kosztuje - Gwarantuje Ci, że w przypadku pracy etatowej nigdy nie odrobisz tej kwoty!

O upadlaniu się na rozmowie kwalifikacyjnej wspomnę innym razem :)

Sprzedawanie siebie tak można to najtrafniej określić - tak mi to przekazano za młodu i tak ja przekazuje Ci więc w razie czego - co złego to nie ja tylko wychowanie :D

Mateusz

P.S.
Oj w kilka minut się wyrobiłem nie wiedziałem że kopiowanie z Worda artykułu z roku 2009 jest takie szybkie :P
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)