Etykiety: , ,

Pamiętasz czasy bez dostępu do Internetu w Domu?

Wbrew wszelkim pozorom ja internet w Domu mam od maja 2010 roku... wtedy miałem LG SHINE + pakiet w plusie i Operę Mini. Całymi dniami przesiadywałem w Telepunkcie (Salon obsługi TP) i Salonie Orange, gdzie wystojałem całe godziny jak nie miesiące :D

Byłem tam jedynym stałym klientem, który nie odpuszczał nawet w pracującą niedzielę, potem oczywiście wziąłem Neostradę od najdłużej pracującej w Telepunkcie pani, a telefon z Orange od kierowniczki salonu Orange... chociaż sama sieć mi się dobrze nie kojarzy to muzyka z stamtąd była specyficzna i do dziś leci mi ta playlista w głowie - każdy kto tam był w kolejce długo pewnie załączał Youtube i słuchał w kółko 4-5 utworów (jak była zima dochodziła jeszcze jedna piosenka, którą można spotkać w reklamach zimowych Jacobs, a tytułu nie pamiętam) , z których dwa szczególnie zapadły mi w pamięci - to właśnie przy nich powstało moje pierwsze darmowe forum.

Dziś np. był konkurs na iTunes Festival wokalistki wykonującej piosenkę - Norah Jones bo o niej mowa nagrała znany kawałek - Don't Know Why, który możecie posłuchać na pierwszym video.


A druga piosenka - nie dość, że słuchałem ją w kółko w salonie Orange to jeszcze trzeba jej się było nauczyć na pamięć na język angielski (z tłumaczeniem of Kors) - oczywiście poszło mi łatwo, ale za każdym razem jak ją słucham to mam ochotę ją nucić lub co gorsze... śpiewać to utwór w wykonaniu Lighthouse Family - Ain't No Sunshine


Pozdrawiam, a Tobie życzę dnia bez internetu i chwili na reelekcje nt starych dobrych czasów :)


::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)