Etykiety: , , , ,

Rozpalamy Kominek - Książka Bloger

Na pdst: blog.trybik.eu
Kojarzycie Kominka?
Jeżeli nie to w sumie dla mnie lepiej, ale do rzeczy :)


Wczoraj gdy smacznie spałem Pan Listonosz dostarczył do mnie książkę "Bloger" - Książka jest dość gruba, a sam jej autor (dla mnie) kultury, niepowtarzalny i oryginalny - To przykład Jak być Dobrym Blogerem i nie ukrywam, że kiedy powstawały moje blogi to trochę się wzorowałem na Kominkowych blogaskach.

Książka Kominka na dniach zostanie przeze mnie zrecenzowana jak tylko uporam się z masą notatek, którą już zdążyłem sporządzić mimo iż całej książki jeszcze nie przeczytałem.

Trochę o tym jak znajoma książkę znalazła...


Wiesz jak to jest jak ktoś opowiada ci o dokonaniach osoby Tobie kompletnie nie znanej? Najczęściej uśmiechasz się głupkowato i udajesz, że rozumiesz i kumasz moje tłumaczenia i opowiadanie kim dana osoba jest i co robi... tak jak moja znajoma.

Wpadła jej w ręce książka leżąca akurat na (o dziwo) posprzątanym biurku i przeczytała opis na okładce - potem musiałem uzupełnić jej wiedzę o kilka moich ulubionych tekstów... Z pewnością poczytała sobie w domu Komina i rozpaliła - zmysły :)

W książce wg mnie mógłby być bonus w postaci najpopularniejszych postów - samo mówienie o dobrym blogerze to nic - jak osoba (taka jak moja znajoma) może ocenić czy przypadnie jej do gustu czy nie?

Patrząc na klienta w księgarni - skoro książkę pisze bloger to przecież nie sprawdzę przed zakupem jakie teksty pisze... a pokolenie empikowe czyta koniec i początek książki popijając tanią mrożoną kawę w kawiarni przy Księgarni :)

W sumie gdybym dostałbym Kominkowe teksty w formie druku to byłbym uradowany - chodź staram się czytać na bieżąco - to czasem zorientuję się, że kilka tekstów pominąłem, ale cóż życie i szybko nadrabia się zaległości...
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)