Zazdrość która psuje wszystko

Dzisiejszy tekst jest z komórki więc gdyby cos bylo nie rak zglaszajcie w komentarzach.
Zazdrość to dosc podstępny twór - NIBY w celu jak najdluzszego pozostania w zwiazku w imie miłości, a z drugiejbardzo negatywny bo potrafi wiele zepsuć. Ja ba całe szczęście jesteśmy zdrowo zazdrosny o swojego facet, ale dzis bede pisał tak ogolnie o zazdrości (która niejedni by znienawidili i uznali za koszmar) mi tam sie mój koszmar podoba, niejedni jednak nie są na tyle wytrzymali aby wytrzymywac pytania o każda osobe do ktorej sie uśmiechniemy ba ulicy czy w pracy. Zazdrość przybiera rożne formy no są przypadki ze wystarczy podjąć osobe z nieznajomym aby dostac w kłótni łatę "idacym. Kazdym do łóżka" znacie mnie na tyle ze wiecie jakie są dla mnie maksymy w takich sytuacjach. Miłość to uczucie bezwzględu na urazy o ból - to tylko zapłata za szczęście, z kolei druga mówi o tym ze jezeli poznamy osobnej naszego zycia to ma ona bardzo duża wadę np. Chorobliwa zAzdrosc.

Nie ukrywam ze gdy Bartek mówi niektóre rzeczy pokazując swoja zazdrość to jest milo bo pokazie troskę o mnie i ze sie martwi, ze nie chce mnie stracić etc. Ale czasem
Poprostu ręce opadają i chce sie tylko płakać ...

Ostatnio na forach czesto o tym czytam pytają sie ludzie Jan z tego wyjś, ze wiedza ze to psuje zwiazek i ze to silniejsze od nich co bym im odpowiedział ? Zeby myśleli racjonalnie ochloneli i nie podejmowali pochopnych decyzji których bedą żałować do konca zycia ambony jeszcze dluzej

::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)