Etykiety: , , , , ,

Mam problem - Zakochałem się w Lesbijce



Jeżeli to czytasz to to jest Twój problem (nie mój :P), ale do rzeczy

Wyobraźcie sobie najwspanialszą kobietę na świecie - te oczy, te nogi, ten cudowny uśmiech i ponadto mądra...

Piszecie ze sobą długo, spotykacie się, buziaki na powitanie i pożegnanie, wspólne spędzanie wolnego czasu - jesteście ze sobą prawie, że razem... i w końcu mówisz, ze się w niej zakochałeś - a ona oznajmia Ci, że nie możecie być razem bo jest lesbijką...

Szok pewnie jest wielki... nie ma gorszej miłości niż ta, która rani - i na którą nie ma nawet cienia szans - uwierz mi na słowo, ale pomyśl że są osoby, które w życiu mają gorzej - gorzej gdy lesbijka zakocha się w hetero - chociaż może to nie jest dobry przykład bo w sumie osobę hetero można na chwilę przestawić pod swoje potrzeby, a potem kto wie - romans?

Więc jednak zakochanie się w osobie o innej orientacji jest najgorsze - mam nadzieję, że nigdy nie doznasz tego uczucia

Pa

::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

1 komentarze:

  1. Anonimowy pisze...:

    To ja mam pecha.

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)