Etykiety: , , , , , , , , , , , ,

Wszyscy mają Kindle Mam i Ja... ale chce innego :D

Mam Kindle 3G, ale mam chrapkę na Amazon Kindle Fire


Wiecie co, mam Amazon Kindle bo jest szybki, wygodny, niezawodny i świetnie się na nim czyta (szybkie czytanie jest na nim błyskawiczne wręcz fotograficzne :P), kocham go za świetne głośniki, i nie wyprzedzę techniki jak powiem, że wyprzedzają one nie jedne głośniki 5.1 a nielimitowany internet na 95% globu jest wprost nieoceniony gdy chcę szybko coś sprawdzić (wiadomości, pocztę i nie tylko :P) - Do tego smaczku dodaje istotny fakt, iż zdradziłem Apple iPada z Amazon Kindle więc to coś znaczy... Ale dlaczego mam kupować...

Tablet Amazon Kindle



Otóż dlatego, że mój Amazon Kindle Keyboard 3G (bo tak się teraz nazywa) służył mi do pokazywania cen klientom, miałem tam dokumentacje firmową, którą potrzebowałem w danym miesiącu... i korzystałem z tego ja jak również klienci... ale to tylko czarno białe i jak by nie było klawiatura nie jest wygodna... a co lepsze - Amazon Kindle Fire jest postawiony na Androidzie - Systemie który uwielbiam!

Więc teraz tak sobie myślę... dlaczego by tu nie kupić tablet'a, ale że Dolar podrożał to troszkę poczekam... ba - i tak muszę czekać bo przez 15 listopada nie kupię go z dostawą do Polski.

Wiecie co, żałuję, że kupiłem rower (o tym wpis później)...
bo w ten sposób pobyłem się 3x ceny wersji tabletowej... ale no cóż zarobię :D

Mateusz tuTek Jaworowicz

::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)