Etykiety: , ,

O tym jak kupiłem Pralkę i dlaczego firmy...

Witajcie!
To jakieś fatum znów piszę o elektronice :)

Otóż miałem pralkę Amica, miała 6 miesięcy nawet niecałe - i co się stało?
Przyciski do jej obsługi po prostu wpadły do środka... co ciekawsze serwis po wielkich przebojach naprawił usterkę... ale po niecałym miesiącu to samo - serwis miał swoje wątpliwości, ale naprawił

Koniec obsługiwania Pralki Długopisem!

W tym celu odwiedziłem Media Markt i poprosiłem o dobrą i nie zawodną pralkę do 2500zł płatne w 100% gotówką i z dobrym rabatem - zaznaczając, że ani Samsunga, ani Amic'i nie wezmę.

A więc jaka jest ta superfajna, extra pralka?

Otóż kupiłem sobie pralkę   

Bosch Nexxt 800 Series : WTMC8330US 27 Electric Dryer


Cicha, szybka i delikatna... co ważne dla mnie szybko i skutecznie skutecznie wywirowuje wodę z upranych właśnie ubrań :)

Mam nadzieję, że nie zepsuje się zaraz po gwarancji jak Samsung... chodź mając blender Bosch'a nie zawiodłem się - z pralka musi być podobnie - bo w końcu Bosch to symbol, a właściwie synonim niezawodności :)

Myślę, że warto było dobrać 500zł kredytu, żeby ją kupić :)

Zdam relacje za kilka miesięcy i zobaczymy - zepsuje się czy się nie zepsuje :D

Mateusz tuTek Jaworowicz
::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)