Etykiety: , , , , , ,

Magia liczby 4...

Od dziś liczba cztery będzie moją ulubioną i uznaje ją za świętą, magiczną liczbę... a to za sprawą... różnych zbiegów okoliczności dotychczas zbiegi okoliczności dotyczyły liczby 13 (oraz 3) - urodziłem się 13 września, najpierw mieszkałem w domu na wsi z numerem 13 teraz w kamienicy z numerem domu nr. 13 i mieszkania 3 - paczka laysów w której wygrałem 50zł miała ostatnią cyfrę trzy (co przeczy mojej teorii o tym jak wygrywać w konkursach z Lays, chyba że skubańcy zmienili system), ale od dziś to się zmienia... no dobra zmieniło się wcześniej ale tak nie do końca - bo jednak przywiązałem się do mojej trójeczki - ale zmiana zaczęła postępować 11 Czerwca 2011 :D

Wtedy właśnie pojawiła się moja największa miłość która słucha artystki która przed kilkunastoma minutami wygrała 4 nagrody... mowa o Lady Gadze (Lady GaGa [4 litery w jednym jak i drugim członie nazwy]) , jej hasło do banku ma w sobie numer 4 (na 3 miejscu) oraz ma 14 znaków w tym 4 znaki specjalne :D

Ilekroć wyślę KENO na 4 liczby, 4 zakłady, stawka x4 wygrywam :D (P.S. rytuał wysyłania KENO powstał już dawno temu ale o tym innym razem)

Jestem uzależniony od 4 rzeczy:
* klientów
* Mojej love
* rodziców (do sierpnia 2012 ooo znów 4 tym razem nawet dwie)
* Telefonu z Androidem (a więc i internetu)

Więc kończąc ten dziwny artykuł chciałbym podziękować wszytskim którzy... też kochają liczbę cztery - w czwórce siła :D

Mateusz MaTi [4 lit.] tuTek Jaworowicz

::

Klinij w Plusik - Postaw Frugo

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Dziękujemy :)